Sanal ISP nedir?
Sanal bir ISP veya VISP olarak da bilinen sanal bir İnternet
servis sağlayıcısı , bir tedarikçiden İnternet hizmetlerini satın alan, daha
sonra bu hizmetleri müşterilere satan bir hizmet sağlayıcısıdır. Bu yaklaşım
bazen toptan ISP hizmetleri olarak da anılır. düşük faizli araç kredisiSanal bir İSS'den İnternet
hizmetlerini satın alan müşterilere, tedarikçinin sahip olduğu ve işlettiği
varlıkların veya KOK'ların bir veya daha fazlası aracılığıyla İnternet erişimi
sağlanır.
Tipik bir sanal ISP düzenlemesiyle, sağlayıcı belirli bir
zaman dilimi içinde minimum miktarda iş üretmek için tedarikçiyle bir anlaşma
yapar. Bu iş hacminin üretilmesi karşılığında, tedarikçi, hizmetleri sanal
ISP'ye indirimli oranlarda genişletir. Ardından sağlayıcı, diğer İnternet
Servis Sağlayıcıları tarafından sunulan oranlarla hala çok rekabetçi olan
fiyatlandırmayı ayarlayabilir, ancak adil bir kar elde etmeyi mümkün kılar. Bu
türden bazı sözleşmeler, kademeli fiyatlandırmayı içerir ve sağlayıcının
minimum iş hacmi aşıldığı için daha düşük fiyatlarda hizmet almasına olanak
tanır.
Sanal bir ISS'nin çalıştırılmasında önemli faydalar vardır.
Birisi düşük havai yük ile ilgilidir. Ekipman, bakım ve ağ erişiminin çoğunluğu
tedarikçi tarafından sağlandığından, sağlayıcı daha az sayıda tesis ve daha
küçük bir personel ile çalışabilir. Bu da, hizmet sağlayıcının maaş ve ücretler
ile çalışanlara sağlanan faydalar açısından büyük tasarruf sağladığı anlamına
gelir. Sonuçta, imzalanan her yeni müşteriden daha yüksek kar elde edilir.
Sanal bir ISS'nin işletilmesinin bir potansiyel dezavantajı,
hizmetin müşteriye teslim edilmesi ile ilgili kontrol eksikliği olmasıdır.
İstemcilerin bağlanmasını önlemek için bir tür sorun ortaya çıkarsa, sorun
çözülürken sağlayıcı bir yedekleme programını uygulamak için tedarikçiye güvenmektedir.
Bunun ne kadar iyi ele alındığına bağlı olarak, sağlayıcı faizsiz evlilik kredisimüşteri açısından
nispeten az zarar görebilir ya da önemli ölçüde daha küçük bir müşteri tabanına
sahip olabilir.
Bazı durumlarda, sanal ISP hizmetleri şeffaf olarak sunar.
Yani, servis sağlayıcı ve tedarikçi arasındaki çalışma düzenlemesi potansiyel
müşterilere kolayca açıklanır. Bu genellikle tedarikçinin isim markasının iyi
bilinmesi ve müşterileri sağlayıcıyla iş yapması için çekmesi ihtimalidir.
Sağlayıcı tarafından benimsenen pazarlama modeline bağlı olarak, ilişkinin kamu
bilincinin geliştirilmesi, ilgili herkes için gelirde önemli kazançlar
sağlayabilir. Diğer zamanlarda, sanal bir ISP'nin operatörü özel markayı
hizmete tercih edebilir; bu amaç, hedefin bir temsilci yerine hizmetlerin
yaratıcısı olarak görünmesi durumunda sıklıkla kullanılan bir harekettir.
Yorumlar
Yorum Gönder