Google Slap nedir?
Google Slap, Google’dan AdWords hesaplarına dayanan ve
işletmeleri için işletmeleri tamamlamak üzere Google’ın küçük işletmeleri
tarafından uygunsuzca kullanılan bir terimdir . Google için AdWords,
kullanıcıların kendi işletmeleri için reklamlarını kredi notu düşüklere kredi veren bankalarsayfalarında,
ürünlerine ilişkin anahtar kelimeler veya konularla paylaşmalarına olanak
tanır. Normalde, AdWords hesaplarını tutan kişiler, bir kullanıcı reklamlarını
her tıkladığında, genellikle tıklama başına yaklaşık 0,15 ABD Doları (ABD
Doları) dolar tutarındaki parayı öder.
Ancak, Google, potansiyel müşterilerin siteyi tıkladıklarında
ziyaret ettikleri sayfanın alakalı olmadığını, kalite bakımından düşük olduğunu
ve hatta çok yavaş yüklendiğini tespit ederse veya belirlerse, bir Google Tokat
şeklinde cezai işlem yapabilir. Temel olarak, Google Slap aynı anda birkaç şeyi
gerçekleştirir. İlk olarak, tıklama başına ödeme tutarınızın fiyatını
yükseltir, bazen de çoğu küçük satıcının ödemeyi karşılayamadığı tıklama başına
10 ABD doları gibi bir tutar ister. İkincisi, sayfa sıralamanızı (PR)
azaltabilir. Bu, otomatik olarak reklamlarınızın AdWords üzerinden öne
çıkmasını sağlamak için daha fazla ödeme yapmanız gerektiği anlamına gelir.
Google'ın, hangi sayfaların en yüksek kaliteyi ve anahtar
kelimelerle en çok eşleştiğini belirleme hakkı vardır, ancak 2008'de, küçük
satıcılar üzerindeki Google Slap eylemleri, birçok şirketi hızla işten çıkarmak
için önemli miktarda ücret almıştır. Birçoğu, sayfalarının Google'ın sayfalar
için AdWords önerilerine uygun olduğunu ve yine de çok düşük bir PR sıralaması
aldıklarını iddia ediyor. Bu, tıklama başına ödeme ücretlerinin aşırı yüksek
olmasının yasaklayıcı olduğu ve belirli satıcıların AdWords'ü kullanmasını
yasaklayabileceği anlamına gelse de, bu sayfalarla ilgili bilgi aramaları,
reklamlarda değil, normal bir Google aramada gösterilmeye devam edebilir.
Bazı şirketler bir Google Tokat aldığında, yapabilecekleri
tek şey, alan adlarını tamamen değiştirmesidir çünkü Google’ın derecelendirme
veya sayfaların değerlendirilmesiyle ilgili olarak zorlanması çok zordur.
Bilinen sayfalarda internet üzerinden korku hikayeleri vardır, mükemmel
otoriter ve orijinal bilgiler tokatlanır ve kurtarılamaz. Google AdWords'ün
size uygun olduğuna karar verirseniz, Google'ın bir Google Tokat'ı almaktan
kaçınmak için neye baktığıyla ilgili tüm bilgileri mutlaka okumalısınız.
Google'ın sürekli olarak aradığı birkaç şey, açılış
sayfalarında kredi notuna bakmadan kredi veren bankalar(bir kullanıcının reklamınızı tıkladıklarında gittiği
sayfa), şeffaf iş ilişkilerini ve iş yapma şeklinizle ilgili ön bilgileri ve
arama için kolay yöntemleri içeren orijinal ve önemli içeriği içerir. web
sitenizi açılış sayfasından . Bir Google tokatından kaçınmak için, yalnızca bir
içerik tablosu ve diğer satıcılar için çok sayıda reklam olan bir açılış
sayfası oluşturmak istemezsiniz ve sayfanızın da Google'ın İçerik Yönergeleri
ile uyumlu olduğundan emin olmanız gerekir.
Bir Google Slap aldıysanız, bununla mücadele etmek çok zor
olabilir. Birçok web sitesi uzmanı, geçerli alan adınızı atıp tekrar başlamayı
veya sitenize trafik oluşturmanın başka yollarına bakmanızı önerebilir. Bazı
kullanıcılar, alternatif arama motorlarındaki tıklama başına ödeme reklamlarını
kullanır ve bu da işin artmasına yardımcı olabilir. Özellikle, Google gibi
sitelerin siteniz hakkındaki fikirlerini değiştiremezseniz, Yahoo gibi
şirketler reklamlarınızı yayınlamak için daha iyi seçenekler olabilir.
Yorumlar
Yorum Gönder