Google Slap nedir?



Google Slap, Google’dan AdWords hesaplarına dayanan ve işletmeleri için işletmeleri tamamlamak üzere Google’ın küçük işletmeleri tarafından uygunsuzca kullanılan bir terimdir . Google için AdWords, kullanıcıların kendi işletmeleri için reklamlarını kredi notu düşüklere kredi veren bankalarsayfalarında, ürünlerine ilişkin anahtar kelimeler veya konularla paylaşmalarına olanak tanır. Normalde, AdWords hesaplarını tutan kişiler, bir kullanıcı reklamlarını her tıkladığında, genellikle tıklama başına yaklaşık 0,15 ABD Doları (ABD Doları) dolar tutarındaki parayı öder.
Ancak, Google, potansiyel müşterilerin siteyi tıkladıklarında ziyaret ettikleri sayfanın alakalı olmadığını, kalite bakımından düşük olduğunu ve hatta çok yavaş yüklendiğini tespit ederse veya belirlerse, bir Google Tokat şeklinde cezai işlem yapabilir. Temel olarak, Google Slap aynı anda birkaç şeyi gerçekleştirir. İlk olarak, tıklama başına ödeme tutarınızın fiyatını yükseltir, bazen de çoğu küçük satıcının ödemeyi karşılayamadığı tıklama başına 10 ABD doları gibi bir tutar ister. İkincisi, sayfa sıralamanızı (PR) azaltabilir. Bu, otomatik olarak reklamlarınızın AdWords üzerinden öne çıkmasını sağlamak için daha fazla ödeme yapmanız gerektiği anlamına gelir.
Google'ın, hangi sayfaların en yüksek kaliteyi ve anahtar kelimelerle en çok eşleştiğini belirleme hakkı vardır, ancak 2008'de, küçük satıcılar üzerindeki Google Slap eylemleri, birçok şirketi hızla işten çıkarmak için önemli miktarda ücret almıştır. Birçoğu, sayfalarının Google'ın sayfalar için AdWords önerilerine uygun olduğunu ve yine de çok düşük bir PR sıralaması aldıklarını iddia ediyor. Bu, tıklama başına ödeme ücretlerinin aşırı yüksek olmasının yasaklayıcı olduğu ve belirli satıcıların AdWords'ü kullanmasını yasaklayabileceği anlamına gelse de, bu sayfalarla ilgili bilgi aramaları, reklamlarda değil, normal bir Google aramada gösterilmeye devam edebilir.
Bazı şirketler bir Google Tokat aldığında, yapabilecekleri tek şey, alan adlarını tamamen değiştirmesidir çünkü Google’ın derecelendirme veya sayfaların değerlendirilmesiyle ilgili olarak zorlanması çok zordur. Bilinen sayfalarda internet üzerinden korku hikayeleri vardır, mükemmel otoriter ve orijinal bilgiler tokatlanır ve kurtarılamaz. Google AdWords'ün size uygun olduğuna karar verirseniz, Google'ın bir Google Tokat'ı almaktan kaçınmak için neye baktığıyla ilgili tüm bilgileri mutlaka okumalısınız.
Google'ın sürekli olarak aradığı birkaç şey, açılış sayfalarında kredi notuna bakmadan kredi veren bankalar(bir kullanıcının reklamınızı tıkladıklarında gittiği sayfa), şeffaf iş ilişkilerini ve iş yapma şeklinizle ilgili ön bilgileri ve arama için kolay yöntemleri içeren orijinal ve önemli içeriği içerir. web sitenizi açılış sayfasından . Bir Google tokatından kaçınmak için, yalnızca bir içerik tablosu ve diğer satıcılar için çok sayıda reklam olan bir açılış sayfası oluşturmak istemezsiniz ve sayfanızın da Google'ın İçerik Yönergeleri ile uyumlu olduğundan emin olmanız gerekir.
Bir Google Slap aldıysanız, bununla mücadele etmek çok zor olabilir. Birçok web sitesi uzmanı, geçerli alan adınızı atıp tekrar başlamayı veya sitenize trafik oluşturmanın başka yollarına bakmanızı önerebilir. Bazı kullanıcılar, alternatif arama motorlarındaki tıklama başına ödeme reklamlarını kullanır ve bu da işin artmasına yardımcı olabilir. Özellikle, Google gibi sitelerin siteniz hakkındaki fikirlerini değiştiremezseniz, Yahoo gibi şirketler reklamlarınızı yayınlamak için daha iyi seçenekler olabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Colorado Eyalet Hayvanı Nedir?

Arşiv Dosyası Nedir?

Yayılı Spektrum Nedir?